وبلاگ شخصی آدری




captcha


آمار مطالب

کل مطالب : 19
کل نظرات : 0

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 1
باردید دیروز : 1
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 18
بازدید سال : 1178
بازدید کلی : 2920
TLC در حال باز گشت: در اینجا امید آنها دیوانه، شهوت انگیز، و سرد لباس، بیش از حد

اگر شما سال های شکل گیری خود را صرف گوش دادن به TLC، شانس شما در سن خیلی زود از خواب بیدار شد. خوانندگان Tionne "T-بوز" واتکینز، لیزا "چشم چپ" لوپز و Rozonda "فلفل" توماس همیشه حقیقت-از مشکلات از رابطه جنسی نا امن، زیبایی از خانم صحبت کرد استقلال-و وتر قدرتمند زده، تا زمانی که مرگ غم انگیز لوپز در 2002. امروز، زمانی که واتکینز و توماس آهنگ جدید به نام "راه برگشت،" اول از آلبوم آینده خود را منتشر کرد، آنها را به یک پیام عمیقا شخصی گیر: اهمیت چسبیده به هم بدون توجه به آنچه، به ظاهر در زندگی و در موقعیت های مربوط به خیاطی.

در طول از '90s، سه نفر به ندرت دیده می شود در هیچ چیز به جز گروه هماهنگ است که فریاد می کردند، افتخار، و در صورت خود را پوشیده بود. نگرش خود را، مانند موسیقی، شدید، خواهم باید به پین یک دسته از کاندوم بر روی لباس خود بود. در حال انتظار برای TLC برای ضربه زدن به فرش قرمز هیجان دهه بود (آن را قطعا برای این نویسنده دنیای طرفداران بود). دوست خانم به نوبه خود در دنده و یا محموله پایین پرتاب شلوار و فضانورد الهام با تاپس سینه بند کوچک؟ سبک خود را همه چیز در مورد سرد غیر منتظره و همیشه دیوانه، سکسی، و بود.

اگرچه آنها ممکن است در گذشته روز خود را مطابق باشد، ما امیدواریم که واتکینز و توماس بازگشت به فرم مد بالا زمانی که بقیه آلبوم قطره در ماه ژوئن. تا آن زمان، نگاهی به پشت در بهترین '90s در سبک یک یادآوری گروه از چگونگی این دختران یک نسل آموخت که چگونه عمل می کنند، چگونه به خارج از جعبه فکر می کنم، و البته، نحوه لباس پوشیدن بدون ترس.

تعداد بازدید از این مطلب: 209
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


هفته مد توکیو آیا ساخت خود را دوباره بزرگ

ژاپن برای دهه یک چشمه از استعداد طراحی نمادین ترویج Kawakubo، که کار را با یک نمایشگاه موسسه صحنه و لباس شروع ماه مه جشن و Yohji یاماموتو و Issey میاک از طریق ژوئن تاکاهاشی، چیتوسه آبه، و Hiromichi Ochiai بوده است. هر فصل، یک آن برچسب جدید به نظر می رسد از این جزیره افزایش یابد. با این حال، پس چرا، در طول مجموعه آمازون هفته مد هفته گذشته، احساسات محلی بود که توکیو مد کهنه رشد کرده است؟

شاید نوار به سادگی بیش از حد بالا تنظیم شده است. که در آن توکیو از دیگر هفته مد بین المللی متفاوت است که به جای بد، بدترین نشان می دهد تمایل به منحرف خیلی امن: خیاطی درجه یک، فاقد شور و شوق. هر دو باند و سبک خیابانی رنج می برند از همان اتهام که با ظهور مد سریع و رسانه های اجتماعی، آنها را پایین سیراب شده است. در این فصل، قوی ترین مجموعه مواجه بیانیه ای که سر، ضربه زدن به فرهنگ جاری ژاپنی به طنین با بهترین سبک قانون شکنی خارج.

در j.w. تختخواب فورد، Shinpei Yamagishi از دست دادن فردیت در سبک توکیو، که او فکر می کند توسط ذهنیت جمعیت زیر نمایش مشخصات عمومی رانده تاسف. جزئیات ظریف مانند دم قطعه قطعه در پشت یک کت گردگیر و انتهایی موضوعات سفید به نامرئی در هنوز هم عکس طراحی شده بودند. "، شما فقط می توانید آنها را به عنوان شما راه رفتن در خیابان" او گفت. "من می خواستم به مردم بازگشت به جهان واقعی است." آکیکو آئوکی به نقل از یک میل مشابه به بازگشت به زمان ساده تر، نقاشی بر روی لباس فولکلور بومی به جمع آوری پیش بند نوعی پارچه پنبهای یا کتانی corseted و بلوز پف آستین عجیب. ساخت و ساز 3-D او نیز هنوز به مبارزه طلبیده جلو در عکاسی، با اشکال مختلف از قابل مشاهده "جلو، عقب، و دو طرف."

ساخت اولین هفته مد توکیو خود، یوهی اوهنو یکی از بهترین هفته نشان می دهد، با الهام از عناصر صنعتی و پوستر باوهاوس دیده در سفر به برلین بود. نتیجه تیز کاپشن سوزن منگنه جین، ورقه پلیسه دار فلزی، و عصر فضا دامن دوخته ساتن ثابت کرد که اصول اولیه پوشیدنی لازم نیست به خسته کننده بود. Teppei فوجیتا Sulvam است، که به فصل آینده میلان به رهبری، یک نامه خداحافظی علاقه به توکیو با بازیگران از همه ژاپنی مدل های پوشیدن هوشمندانه واسازی جیر و کمو پشم پالتو خود معرفی شده اند. او از ترس خود را از محدودیت در شهرستان سخن گفت. "توکیو بیش از حد امن احساس می کند؛ آن را می سازد همه چیز را خیلی آسان است، "او توضیح داد. "من می خواهم به خارج از منطقه راحتی من خواهد بود." با این حال آن است که دقیقا آن محدودیت که فشار کار خود بیشتر است.

پس در گذشته انکوبه استعدادهای بومی بسیار، سازمان دهندگان اکنون امیدوارند به پرورش و برچسب از بازار به اصطلاح در حال ظهور، برجسته طراحان از سراسر آسیا با احساسات است. نگاهی نگوین کانگ سه جانبه ویتنام، که شده است انجام کار در سطح موسسه طراحی لباس برای سال ها در شهر هوشی مین و با مجموعه عمیقا قلبی میزبان رقم میزنه، با الهام از فروشندگان گل به جمعیت لباس سفید خود خیابان معماری از جلو، با پارچه استادانه درست شده و شکوفه تزیینات از ریختن پشت. بنابراین طراح موتور گوا از مالزی، که انفجار غیرواقعی رنگ احساس سرگرم کننده فیلتر نشده است. "آنچه ما می خواهیم انجام کاری است که می تواند احساسات بیرون کشیدن است،" او توضیح داد. یادداشت های زیبا برای پایان دادن به در.

تعداد بازدید از این مطلب: 177
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


تعداد صفحات : 1



عضو شوید


نام کاربری :
رمز عبور :

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود